Доступність
  • Розмір шрифту

    Звичайний

    Великий

  • Міжсимвольний інтервал

    Звичайний

    Великий

  • Кольорова схема

    Звичайна

    Чорно-біла

Зв'язатися з нами
Інтернет банкінг

Зворотній зв'язок

Надання послуг найвищої якості є головним зобов’язанням АТ «КРЕДИТВЕСТ БАНК» перед своїми клієнтами, тому для нас дуже важливо знати Вашу думку щодо обслуговування в нашому Банку.

Зворотній зв'язок

Якщо у Вас виникли зауваження, пропозиції щодо якості обслуговування, будь ласка, залиште звернення або скаргу, обравши один з наступних каналів:

 

1. Для подання усних звернень – ви можете звернутись до уповноваженого клієнтського менеджера або начальника управління по роботі з клієнтами або його заступника за телефонами:

  • +38 044 365 00 06 – Відділ супроводження клієнтських операцій
  • +38 044 365 00 05 – Управління по роботі з клієнтами

Графік прийому усних звернень:

З 9:00 до 18:00 з понеділка по четвер, та з 9:00 та до 17:00 в п’ятницю.

 

2. Для подання електронних звернень, будь ласка направляйте звернення:

  • використовуючи Форму зворотного зв’язку нижче

або

В електронному зверненні також має бути зазначено Вашу електронну поштову адресу, на яку може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з Вами.

Графік прийому електронних звернень цілодобово.

 

3. Для подання письмових офіційних звернень, будь-ласка направляйте на поштову адресу: м. Київ, вул. Леонтовича 4, літера «А,А1» отримувач АТ «КРЕДИТВЕСТ БАНК» 

При оформленні офіційного звернення необхідно вказати наступні дані:

  • прізвище, власне ім’я, по батькові;
  • місце проживання;
  • суть питання, пропозиції, зауваження, позитивні відгуки;
  • підпис заявника;
  • дата звернення.

Строк розгляду звернення - не більше одного місяця з дня його надходження.

Графік прийому письмових офіційних звернень:

З 9:00 до 18:00 з понеділка по четвер, та з 9:00 та до 17:00 в п’ятницю.

 

4. Для організації особистого прийому керівництвом Банку, звертайтесь за телефоном: +38 044 365 00 01

 

5. Гаряча лінія НБУ для звернення громадян: 0 800 505 240

 

6. Залишити звернення до НБУ щодо розгляд скарг споживачів фінансових послуг за посиланням.

 


Статус обробки звернення або скарги можна дізнатись за телефоном: +38 044 365 00 05. 

Уповноважена особа – Начальник управління по роботі з клієнтами або особа, яка тимчасово виконує його обов’язки.

Корисна інформація

Порядок розгляду звернень

Переглянути

Форма офіційного письмового звернення

Переглянути

Порядок розгляду звернень

Переглянути

Форма офіційного письмового звернення

Переглянути