Доступність
  • Розмір шрифту

    Звичайний

    Великий

  • Міжсимвольний інтервал

    Звичайний

    Великий

  • Кольорова схема

    Звичайна

    Чорно-біла

Зв'язатися з нами

Зворотній зв'язок

Надання послуг найвищої якості є головним зобов’язанням АТ «КРЕДИТВЕСТ БАНК» перед своїми клієнтами, тому для нас дуже важливо знати Вашу думку щодо обслуговування в нашому Банку.

Зворотній зв'язок

Якщо у Вас виникли зауваження, пропозиції щодо якості обслуговування, будь ласка, залиште звернення або скаргу, обравши один з наступних каналів:

 

1. Для подання усних звернень – ви можете звернутись до уповноваженого клієнтського менеджера або начальника управління по роботі з клієнтами або його заступника за телефонами:

  • +38 044 365 00 06 – Відділ супроводження клієнтських операцій
  • +38 044 365 00 05 – Управління по роботі з клієнтами

Графік прийому усних звернень:

З 9:00 до 18:00 з понеділка по четвер, та з 9:00 та до 17:00 в п’ятницю.

 

2. Для подання електронних звернень, будь ласка направляйте звернення:

  • використовуючи Форму зворотного зв’язку нижче

або

В електронному зверненні також має бути зазначено Вашу електронну поштову адресу, на яку може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з Вами.

Графік прийому електронних звернень цілодобово.

 

3. Для подання письмових офіційних звернень, будь-ласка направляйте на поштову адресу: м. Київ, вул. Леонтовича 4, літера «А,А1» отримувач АТ «КРЕДИТВЕСТ БАНК» 

При оформленні офіційного звернення необхідно вказати наступні дані:

  • прізвище, власне ім’я, по батькові;
  • місце проживання;
  • суть питання, пропозиції, зауваження, позитивні відгуки;
  • підпис заявника;
  • дата звернення.

Строк розгляду звернення - не більше одного місяця з дня його надходження.

Графік прийому письмових офіційних звернень:

З 9:00 до 18:00 з понеділка по четвер, та з 9:00 та до 17:00 в п’ятницю.

 

4. Для організації особистого прийому керівництвом Банку, звертайтесь за телефоном: +38 044 365 00 01

 

5. Гаряча лінія НБУ для звернення громадян: 0 800 505 240

 

6. Залишити звернення до НБУ щодо розгляд скарг споживачів фінансових послуг за посиланням.

 


Статус обробки звернення або скарги можна дізнатись за телефоном: +38 044 365 00 05. 

Уповноважена особа – Начальник управління по роботі з клієнтами або особа, яка тимчасово виконує його обов’язки.

Корисна інформація

Порядок розгляду звернень

Переглянути

Форма офіційного письмового звернення

Переглянути

Графік особистого прийому громадян посадовими особами

Переглянути

Порядок розгляду звернень

Переглянути

Форма офіційного письмового звернення

Переглянути

Графік особистого прийому громадян посадовими особами

Переглянути